Каталог товарів

Takstar PRO82. Ваші очікування - ваші проблеми

Огляд
15 Травня 2023 1 559
Автор: Акрадій Ленов

 

Придбання нового gear'у - це завжди емоції. Які саме? Це повністю залежить від ваших очікувань. А які можуть бути очікування у пересічного продюсера електронної музики зі скромним бюджетом який, все ж таки, наважився придбати саме нові навушники маючи суму трошки менше ніж 100$? Чи взагалі буде він розглядати якійсь китайський бренд, про який з роду нічого не чув? Може краще 'не вигадувати велосипед' та взяти вживанні Beyer'a за ці кошти?

 

Trakstar PRO82 - це про руйнування будь-яких очікувань. 

 

Перші цеглини масивного муру ваших упереджень будуть розлітатися ще на тому етапі, коли під посередньою картонною коробкою з ієрогліфами, ви несподівано зустрінете невеличкий рековий кейс для транспортування. Всередині якого - чорна картонна коробка в якій лежить інструкція, дужий двометровий дріт з джеком 3.5 мм з однієї сторони та 2.5 мм з іншої, двошаровий мішечок для навушників з затяжкою, який за матеріалами дуже схожий на олдову олімпійку з сітковою підкладкою. Самі навушники зручно вмостились у матеріалі по типу акустичної піни.

 



Дизайн

Перші візуальні враження від Trakstar PRO82 - доволі типовий патерн дизайну, який часто можна зустріти у девайсах середнього-низького бюджету. Найбільше спільних рис мають з Audio-Technica M40x та Sony MDR-7506

 

Перший дотик - несподівана металева прохолода чаш. Весь корпус навушників відчувається як монолітна конструкція з відсутністю будь-яких люфтів. Досить рухливий 'суглоб', завдяки якому чаші майже повністю вивертаються у фронтальне положення, що буде корисно для компактного транспортування у мішечку. Дуже м'який на дотик матеріал оголів'я обволікає гнучку дужку з обох сторін. В свою чергу, амбушури вже зроблені з трохи плотнішого, ніж матеріал оголів'я, шкір-заму. Периметр подушечок якісно прошитий - слабких місць в цій конструкції не знайти.  Регулятори посадки своєю міцністю та плавністю ходу справляють враження, наче вони переживуть не одну сотню репетицій.

 

 

Посадка

 

Безпосередньо посадка: відчуття невагомості Sennheiser HD-25 та щільності Sony MDR-7506. Розмір амбушур достатній для того, щоб навіть великі вуха помістилися повністю у внутрішній радіус подушечок, що забезпечує дуже комфорту посадку. Вага Trakstar PRO82 рівномірно розподіляється поміж маківкою та шкірою навколо вуха таким чином, що повністю прибирається тиск з самих вушних раковин. 

 

Акустичний дріт втикається цупко не маючи шансів ненароком вискочити з нестандартного роз'єму 2.5 мм, який розташований на лівій чаші. Вихідна сторона дроту має кремезний металевий конектор 3.5 мм з додатковою пружиною, яка перешкоджає зламам кабелю. Поряд з цим роз'ємом помічаєш триступеневий регулятор басу, який є на обох чашах та працює окремо для кожного вуха. Судячи з інформації від виробника, він являє собою регулятор бустингу Low Shelf фільтру у діапазоні від 10 до 200 Hz. У крайньому верхньому положенні він знаходиться у неактивному режимі, а у середньому та нижньому положенні додає 3 та 6 dB відповідно. Практичного використання окремої регуляції басу для кожного вуха не знайшов, навіть сам виробник рекомендує тримати регулятори в однаковому положенні. Чому не зробили один регулятор на обидва вуха? Хай це залишиться таємницею.

 

 

Звук

З приводу самого звучання: рівномірно щільна та досить широка сцена загалом, майже ідеальний баланс mid та side складових. 'Скляна' та 'прозора' верхня ділянка спектру забезпечується 40-мм динамічними випромінювачами які розміщені у закритих чашах. Транзієнтна середина з високим рівнем деталізації акустичного ландшафту позбавлена будь-яких помітних викривлень АЧХ, хоча й сам виробник вказує у своїй діаграмі на помітний провал десь у районі 3000 Гц, але на практиці його не було помітно. Ще один показник деталізації динаміки: цей той самий тип навушників, в яких без зусиль можна буде почути роботу компресора та мати змогу чітко відрізняти звучання у різних положеннях Release та Ratio. Панчовий та добре трансльований бас, який позбавлений бутафорського "підфарбовування", якого можна було б очікувати від китайських виробів.

Слід помітити, що регуляція басу може використовуватися не тільки як 'тюнінг' для прослуховування для якогось dubstep, але й для влучного shit-контролю - це техника зведення, коли композиція тестується на різних акустичних приладах, які мають специфічне частотне прикрашання. 

Значна внутрішня й зовнішня ізоляція дозволили мені при тестуванні комфортно грати у всім відомому київському  клубі на Кирилівській 41 впродовж декількох годин, не відчуваючи будь-якого дискомфорту від гучності довкілля чи посадки на голові. Без будь-яких перешкод мав можливість детально чути та контролювати процес зведення треків.

Висновки

Прозоре та якісно збалансоване звучання, контроль гучності фільтра низьких частот, ергономічна посадка та легкість навушників - все це дозволяє займатися в Trakstar PRO82 максимально широким спектром музичних діяльностей. Це може бути, наприклад, довготривала селекція треків та безпосередньо діджейський перфоманс у гучному клубі, вивірене зведення та майстеринг композицій, або професійний запис вокалу чи живих інструментів на студії. Навіть не враховуючи їх феноменальну цінову політику, у всіх цих кейсах можливого використання ці навушники проявлять себе з найкращої сторони.
P.S: результатом пропозиції зробити цей огляд вийшло те, що я сам їх вирішив придбати та використовувати, як одні з основних робочих навушників для діджеїнгу та продакшену.

 

 

 

Товари зі статті

Soundmag
Налаштування збережено