Каталог товаров

Огляд Sennheiser HD 560S. Простий дизайн з непростим звуком

Обзор
22 Января 2024 377
Автор: Victor Bondar



 

Знаменитий “Сенхайзер”, “Зенхайзер”..хм або просто “Сенхи”, не важливо, як їх не називай, вони відомі на весь світ. Німецька компанія продовжує активно випускати навушники в широкому ціновому діапазоні, відкриваючи заводи в різних країнах світу.
Перше моє знайомство з Sennheiser відбулося ще на початку лютого 2020 року, коли я в холодний зимовий день прийшов у салон Soundmag у Дніпрі, й послухав відомі топові HD 800S, то була любов з першої ноти: сцена, натуральність, позиціювання, так про що я, а згадав.. Мені стало ще більше цікаво слідкувати за навушниками цього бренду, вони поділені на різні лінійки за призначенням і в кожній лінійці є типу по п’ять-сім варіантів в різній ціновій категорії.
А ось перше детальне знайомство з навушниками від Sennheiser почалося лише зараз, у 2024 році, ними стали середньобюджетні Sennheiser HD 560S, які мають достатньо простий зовнішній вигляд, виконані на 80% з пластику, але будьте певні, що за цією простотою ховається серйозний продукт, в якому весь бюджет вкладено у звук. “Lasst uns beginnen”, що з німецької перекладається як - “почнемо”.

Розпакування та комплектація



 

Навушники поставляються у великій картонній коробці сірого кольору, з голубими акцентами, на якій зображені самі навушники, срібним шрифтом написана назва моделі. Знизу написано - навушники еталонного класу, для аналітичного прослуховування, - перевіримо. В цілому звичайний дизайн коробки від цього бренду, але все одно виглядає стильно.

Комплектація мінімалістична:

  • самі навушники Sennheiser HD 560S
  • кабель 1.8 метра для підключення до джерела звуку (2.5 мм фірмовий конектор для підключення до самих навушників та 3.5 мм на іншому кінці)
  • перехідник з 3.5 мм на 6.3 мм з різьбою
  • гарантійний талон

Дизайн та особливості



 

Sennheiser HD 560S це навушники відкритого типу, виглядають максимально мінімалістично, виконані в основному із пластику. З металу зроблені лише решіточки на чашках та логотип. Амбушури овальної форми, велюрові достатньо великі, проблем з тим що вуха туди не влізуть бути не повинно. Зверху на наголов’ї присутній м’який валик розділений на 2 частини. Навушники притискаються до вух досить добре і майже не відчуваються на голові. Хоча особисто для мене посадка середня по комфорту, тому рекомендую поміряти їх ну і звичайно ж послухати перед покупкою. Не приділяйте всю увагу лише звуку, комфорт при використанні також дуже важлива складова.


Кабель навушників змінний, що добре, з часом можна змінити на новий якщо з ним щось трапиться, його довжина 1.8 м, чого вистачить для більшості сценаріїв використання. Він дуже м’який та приємний тактильно, добре згинається та майже відсутній мікрофонний ефект, перехідник на 6.3 мм дасть можливість використання зі стаціонарним джерелом (ЦАПом чи звуковою картою).

 



 

Навушники мають відкриту конструкцію, це має як позитивні, так і негативні сторони. З позитивного це ж звичайно відкритість, натуральність, реалістичність звуків, немає відчуття звуку в голові. А мінуси це те що все що чуєте ви, чують і інші, і ви так само чуєте все що відбувається навколо вас. Ці навушники чудово підходять для мастерингу, але для запису зовсім не підходять, через те, що звук з них буде потрапляти через мікрофон у запис, що буде створювати кашу. 

Амбушури м’які, приємні на дотик, велюрові, але добре збирають пил, сіточка на динаміку дуже щільна що трішки приглушає звучання.

 



 

Налаштування наголов’я має покрокову фіксацію, з чіткими положеннями. Саме наголов’я повістю пластикове, судячи з фото бачимо, що всередині основної верхньої частини також є внутрішня, в якій безпосередньо і вставлена дужка яка регулюється. Тобто хоча це й пластик, він доволі міцний та товстий, люфтів та скрипів не відчув, лише помітив що краще регулювати наголов’я перед тим як вдягати навушники ніж на ній, краще розумієш клацання при фіксації й можна рівно підігнати розміри обох чашок.

Опис звучання



 

Звучання навушників буду описувати з використанням двох зв’язок. Коротко опишу подачу самих навушників та зробимо підсумки взагалі, для чого ці навушники підходять, які в них сценарії використання.
Спершу опишу загальні враження від навушників та їх подачу. Коли перший раз береш ці навушники в руки, то вони не вселяють довіри, вони ніби дешеві, пластикові, які можуть швидко тріснути, але це лише на перший погляд.
Звук  тут правильний, майже моніторний, з підкресленими високими частотами. Можна сказати що це перші протестовані мною саме нейтральні навушники, вони не мають яскравого акцентування так само як і музичного, АЧХ в них достатньо рівна. Низькі частоти помірні, не збільшені, середні - розбірливі та тембрально наповнені, високі - підмальовані для виявлення деталей в музиці. Сцена тут присутня, але відчувається ніби навушникам щось заважає, тобто немає повітряної відкритості, але я б назвав рівень сцени кращим за всі навушники закритого типу які чув до цього. Тепер детальніше зі зв'язками.
 


Перша зв’язка Shanling H5Sennheiser HD 560S. Слухав через не балансний вихід 3.5 мм, десь на 50% гучності в середньому, звичайно ж на високому гейні, через те, що навушникам з високим імпедансом у 120 Ом потрібно багато потужності.
Оскільки ці навушники демонструють таке нейтральне звучання, все ж таки воно більше тепле, та комфортне ніж холодне та різке, хоча високі й акцентовані, це зроблено дуже акуратно, щоб вгодити всім, вони необхідні лише щоб додати розбірливості на цьому відрізку діапазону.
 


Тепер детальніше про поєднання, ну перше що потрапляє до вух, це більше акцентування низькочастотного спектра. Нижня середина більш приглушена та менш розбірлива внаслідок більшого акцентування НЧ, втім верхня середина більш яскрава, що виділяє інструменти та підкреслює вокал як жіночий голос, так і частину чоловічого, що створює достатньо широку та реальну сцену.
Верхні частоти музичні, не уходять в мікроконтраст, втім звучать дуже м’яко та окреслено, немає відчуття що їх багато чи мало, ніби так і треба. В цілому це спроба з аналітичних навушників з помірним басом, серединкою та трішки акцентом на ВЧ, зробити музичні навушники, з більш об’ємним музичним силуетом, для більшого емоційного підкреслення. Втім в цього є і мінус, це втрата мікродеталей.

 



 

Друга зв’язка iFi Hip-Dac 3Sennheiser HD 560S. ЦАП для порівняльної характеристики слухав без активації режиму XBass, для об’єктивності, але варто додати що для деяких треків неважливо від стилю, можна додати панчу, який буде доречний для більш емоційного звучання. Слухав десь на половині гучності через небаланс, якщо без функції PowerMatch це десь близько 70-75% гучності.
Звучання менш емоційне якщо порівнювати з Shanling H5, втім рівніше по всьому спектру та натуральніше, ефект залучення більше, можна довше слухати музику та не втомлюватися з ним.
 


По частотах: бас пружний, об’ємний, але не акцентований, тому, що навушники не мають акцентування, але коли бас буде в треку ви його почуєте. Середні частоти теплі, повітряні, тембри натуральні відчуваєш себе десь на живому концерті, втім все одно трохи є якась шторка, яка не дає повністю розкрити прозорість та сцену, не важливо від джерела. Високі частоти рівні з кращим мікроконтрастом ніж в Shanling H5, вони звучать також не збільшено та натурально, що нічого не хочеться в них міняти, окресленість також прекрасна. В цілому, аналітичність більше збережена, розбірливість на вокалі також краща ніж в Shanling, баси без XBass трохи сховані, але їх достатньо. Швидкість балансує с глибиною знову ж таки, той самий показник нейтральності та аналітичної моніторності, коли всі жанри музики звучать однаково добре, немає особливих емоційних підйомів чи падінь, втім це дає захопливу, скоріше теплу, приємну, а головне натуральну подачу.
 


Якщо порівняти ці зв'язки, то iFi більше дає аналітичної та натуральної картини звучання, а Shanling намагається зробити більш музичне та емоційне представлення, під різні смаки, навіть не важливо від жанрового вподобання. Тому що обидві зв’язки цілком мультижанрові.
Навушники підходять як для роботи, так і прослуховування музики, внаслідок рівної АЧХ, можна виявити всі проблеми в міксі, акцентовані високі частоти навпаки будуть сприяти швидшому пошуку цих артефактів запису. Враховуючи відкритість конструкції записувати голос через них не вийде, для цього є закриті моделі. Для музики вони дійсно круті, призначені для всіх жанрів, розкриваються повністю з ЦАПами однакового цінового сегмента, варто лише обрати ЦАП під ваші уподобання, для невеликого підфарбування їх подачі.

Підсумки

Підсумовуючи вище описане, скажу лише те що німецька компанія навіть в бюджеті близько 250$ змогла зробити круті навушники, не вкладаючись в дизайн та матеріали, а вклавшись у звук, в динаміки, проєктування акустичного оформлення всередині чашки (кут нахилу динаміків, конструкція чашок та їх підготовка). До того ж вони легкі, зручні, мають змінний кабель, амбушури м’які, в них вуха не пітніють, хоча вони добре збирають пил, мабуть, це їх єдиний мінус. Маючи рівну АЧХ, Sennheiser HD 560S можуть підійти як для роботи, так і прослуховування музики у високій якості, з натуральною подачею без особливої аналітичності та без акцентування, втім з захопленням та задоволенням.
 


Плюси:

  • легка конструкція та достатньо якісна
  • змінний кабель
  • мультижанровість подачі
  • натуральність, аналітичність та захоплення слухача музикою
  • підходять як для роботи, так і для музики
  • великий розмір чашок, для більшості вух підійде

Мінуси:

  • матеріали корпусу
  • до амбушурів прилипає пил

 

Товары из статьи

Soundmag
Настройки сохранены