Каталог товарів

Гарантія та повернення

Ми цінуємо нашу репутацію, тому намагаємося
максимально оперативно здійснювати сервіс та повернення товару. Висока якість і орієнтація на бажання клієнта - запорука існування правильного бізнесу.

Гарантія

Повернення товару

Повернення товару - цілком нормальна життєва ситуація і ми це розуміємо.
Нам важливо продати потрібний і корисний для Вас товар, який буде приносити
тільки позитивні емоції. Якщо ж покупка Вас не радує - зв'яжіться з нами
і ми зробимо все, що в наших силах.

Термін гарантії

Вказано в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається
на термін від 1 до 36 місяців, в залежності від товару.

У яких випадках гарантія не надається?

  • Порушення збереження гарантійних пломб;
  • Наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок
    умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • Порушення правил використання;
  • Несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх
    комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару.

Гарантійні зобов'язання

Поширюються на:

  • Вихід з ладу випромінювача, в разі, якщо один або обидва динаміка грають тихіше, ніж повинні, або чути хрип, а також у випадках, коли згорає випромінювач.
  • Порушення контакту дроту і динаміка;
  • Збої у роботі плеєра, акустики.
  • Вихід з ладу пульта перемикача і мікрофона (якщо є).
headphones

Не поширюється на:

  • Пошкодження, викликані неправильним
    підключенням до електромережі;
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням
    або зниженням напруги в мережі;
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • Несправність кабелю навушника, штекера (виняток початковий дефект товару або якщо дана поломка покривається гарантією виробника або постачальника товару в Україну).
  • Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • Випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ).

Куди звертатися?

З питань гарантії та повернення товару прохання звертатися у наші магазини, за телефоном (044) 353 00 21 або
на пошту [email protected]