Каталог товарів

Репортаж з Munich High End Show 2024. Частина 2

Стаття
11 Червня 2024 57
Автор: Anastasia Nikolaeva

Отже, панове, перед вами продовження мого звіту з Munich High End Show 2024 - найбільшої в Європі щорічної міжнародної виставки аудіофільскої техніки. Перша частина доступна за посиланням, а ми тим часом продовжуємо.

64 Audio

От ми і познайомилися наживо. Між іншим, спілкувалися з ними українською. Обговорювали різні моделі, змінювали модулі APEX, мені показали збільшену конструкцію фірмового відкритого арматурного драйвера. І коли мене запитали, які з їхніх навушників мені найбільше подобаються, я нарешті публічно зізналася в коханні до Fourte. Це дійсно IEM, які за три роки вже стали частиною мене, якби їх не існувало, я б їх придумала.
 

Очевидно, що спочатку я відслухала лімітовані 64 Audio tia Fourte Blanc. Досі жодного разу не потрапляли до рук. Трохи тепліші, комфортніші і м'якші за оригінальні, не такі критичні до якості запису, більш гладенькі і насичені. ВЧ менш різкі, мучити не будуть, але втрачається певна частина мікроконтрасту. Оскільки я не фанат теплоти, все ж мені ближча моя звичайна версія. Хоча віддаю належне, у лімітки соковитіші барви і сцена ще більш вражаюча.
 

Потім були 64 Audio U18S, теж вперше слухала цю модель. Делікатні, вкрадливі, співочі, з плавними та мелодійними ВСЧ, трохи пом'якшені на верхах. Хотілося більше гостроти та агресії, але забарвлення приємне.
 

І, зрештою, нові 64 Audio Volur. Десятидрайверні гібриди за $2500. Застосовуються 2 спеціальні динаміки 9 мм з технологією конструкції True Isobaric, 6 арматур для СЧ, 1 арматура для ВСЧ, 1 арматура tia для ВЧ. Подачу хочеться назвати затишною та радісною. Різнобарвні тембри, ґрунтовні та щільні баси, причому саб дійсно відчувається підсиленим і монументальним, тепла та досить детальна середина, протяжні верхи. Така… позитивна модель, легка для сприйняття.

iFi Audio

Тут я, як завжди, була рада усіх бачити, в нас із хлопцями з iFi другий рік традиція: восени зустрічаємося на аудіофільській виставці у Варшаві, навесні – у Мюнхені. Улюблена британська вимова, обговорення моїх оглядів техніки iFi, котрими представники компанії ділилися зі своєю аудиторією, щаслива безтурботність. Як і на Munich High End Show 2023, мені знову подарували восьминогів. Цього разу вони інші. Залишається тільки одне питання – чому саме восьминоги?
 

Після дивовижно тривалого прослуховування флагманського стаціонарного комбайну iFi Audio iCAN Phantom на молодших HiFiMAN Shangri-La, я повернулася в реальність і вирішила трошки попрацювати.
Спершу мені видали новий мобільний ЦАП iFi Audio GO bar Kensei. Мої читачі знають, як я люблю першу версію. Одна з найчастіших рекомендацій від мене, якщо запитують стосовно джерела в цьому бюджеті. Так от, новинка коштує $450, має чіп Bit-Perfect DSD&DXD Cirrus Logic, технологію обробки звуку K2HD, режим Turbo Mode та вбудований атенюатор IEMatch, а також диявольську потужність 7.2 V на 600 Ом у крихітному корпусі. Грає яскраво, дзвінко, переливчасто, з розмахом та відмінним опрацюванням країв діапазону, як у Hi-Fi плеєра. Від жіночого вокалу неможливо відірватися, це щось неймовірне. При включеному атенюаторі сподобався глибоко викреслений рельєф середніх частот. Але помітила солодке забарвлення, може підійти не усім. Отож, думаю, в майбутньому обов'язково ще буду тестувати.
 

Потім коротко послухала iFi Audio hip-dac 3. Це портативний ЦАП з підсилювачем на мультибітному чіпі Burr-Brown, заявлена вартість цілком демократична – $200. За подачею нейтральний, не такий захопливий і барвистий, більш рівний та універсальний. Простора панорама, зібраний бас, ВЧ зроблені красиво, дійсно якісні, витончені та кристальні.

RAAL

Там я залишилася надовго, слухаючи сербські стрічкові навушники. Хотілося з ними піти. Нічого не питайте.
Молодші RAAL Magna – технологія випромінювачів True Ribbon, вага 530 г, корпуси зі скловолокно-алюмінієвого композиту, нітриду титану та алюмінію, травленої трифазної нержавіючої сталі і американського горіха, амбушюри з замші ягняти і перфорованої шкіри, вартість від $5400 за базову комплектацію.
 

Старші RAAL Immanis – площа поверхні стрічок на 50% більша, ніж у Magna, збільшена акустична камера, вага 610 г, позолочені решітки, інші кабелі, вартість від $7900 за базову комплектацію, за максимальну – близько $10000.

За звуком, очікувано, сильніше сподобалися старші. Не могла змусити себе їх зняти. Такий реалістичний, повітряний та виразний почерк, ніби я знала його завжди. Не вимагає звикання, якогось часу на ознайомлення, просто береш навушники – і втікаєш. Не знаю, що вам описувати. Відкритість панорами, спокійна ясність, ледь теплуватий відтінок голосів, поєднання точності та м'якості. Загалом, приємна концепція.

oBravo

На цьому спокуси не скінчилися – я прийшла слухати флагманські oBravo Ra C-Cu 21.5, ці приголомшливі IEM. Представники бренду трохи здивувалися моїй суворій рішучості, але дали. До речі, вони єдині на виставці впізнали мій кабель Effect Audio Centurion та насадки Azla. Клуб ортодоксальних аудіофілів в зборі.

Так от, про oBravo Ra C-Cu 21.5. Динамічні драйвери 16 мм та AMT 2 твітери 8 мм у коаксіальній конструкції, серйозний опір 180 Ом, максимальна вимогливість до джерела та кабелю, чаші з кераміки, дерева та міді, ціна 10200 євро. Хотілося підключити до стаціонару, але системи там не було. Нічого, з часом, мабуть, я їх куплю, буду пробувати з усім.
 

В цілому, відмінності звучання цих навушників відомі – фантастична інформативність, сухувата технічність, бездоганні точність і швидкість, гранична деталізація, хльосткі атаки, величезна сцена без відчутних меж, надзвичайна роздільна здатність високих частот. Додам, що у даної версії ще й неймовірно живий, природний, натуральний вокал. Завдяки барвистій та багатошаровій палітрі тембрів, вдається отримати ефект дивовижної реалістичності. Знову ж таки, манера тут однозначно на любителя, сухість присутня, але особисто мені таке подобається, я б взагалі не відривалася від цієї складної мозаїки найдрібніших нюансів.
 

А ще я взяла для порівняння oBravo Ra A, вони трохи нейтральніші, але сцена менша і ВЧ не такі колоритні, як у мідних.

Shanling Audio

Звичайно, тут мене впізнали. Передали привіт Soundmag, подарували мерч, дозволили послухати семпл перших повнорозмірних навушників бренду.

Цікаво, що модель поки не має ані ціни, ані назви. Це планари у дуже красивому корпусі, до підсилення наче не вибагливі. Незвично було чути тепле співоче забарвлення Shanling у такому масштабі. Це був не остаточний екземпляр, його ще будуть налаштовувати і переробляти, по першому враженню – романтичні, м'які, з відходом в аналоговість. Коли запитали про зауваження, сказала, що не вистачає прозорості на середині та яскравості на високих, занадто згладжений почерк. З'ясувалося, що не одна я вже озвучила таку думку. Подивимося, що вийде у результаті. Якщо в майбутньому приїдуть до мене на тест, я вам скажу, врахували мої побажання чи ні.

Cayin

Тут мене цікавила одна новинка – ламповий плеєр Cayin N3 Ultra. Що ж, я його уважно послухала. Водночас зраділа наявності на цій локації навушників Unique Melody. Круто, що вони їх привезли.
Отже, Cayin N3 Ultra має заявлену ціну $650, подвійний ЦАП AK4493S, дві вбудовані лампи Military Grade NOS Vacuum Tube JAN6418, потужність 600 мВт на 32 Ом по балансу. Корпус за розміром досить компактний, для портативного використання буде зручний.
 

Звук у ламповому режимі – теплий, колоритний, насичений, як вино. Сподобалася його красива точність. Панч впевнений і зібраний, партії інструментів взаємодіють злагоджено, почерк ясний, з характерним для сучасних моделей бренду глибоким градієнтом текстур. Але він однозначно смаковий, треба слухати наживо на своїх навушниках, це не найуніверсальніший варіант у світі. Особисто мені відчутно не вистачило масштабу сцени, і бас тут не особливо виразний, але в цілому подача скоріше сподобалася. Вона така натуральна, при цьому не пересолоджена, просто атмосферна, з густою медовою палітрою.

Focal

До французів я йшла цілеспрямовано, хотілося оцінити дві їхні нещодавно презентовані моделі бюджетних навушників. Попит на них у будь-якому разі буде великий, треба розуміти, чи є сенс брати їх на огляд, або буду тільки лаятися. У підсумку – несподівано непогано, можна брати.
Закриті Focal Azurys мають шикарний дизайн чаш з чарівно зробленими зовнішніми панелями та оголів'ям з магнію, покритим дуже ніжною натуральною шкірою, м'які амбушюри, комфортну посадку, фірмові динаміки 40 мм з алюмінієво-магнієвим куполом М-подібної форми та цінник $550. Відкриті Focal Hadenys відрізняються від них кольором, трохи більш серйозною вартістю $700, ну і, звичайно, звуком, хоча динаміки у них такі ж. Насправді, візуально обидві моделі приголомшливі, нічого іншого не можу сказати.
 

Музичний почерк у Focal Azurys чистий, спокійний, природний. Тут привертає увагу насамперед щільний мідбас. Ще сподобалися акуратні ВЧ, спектр не приглушений, протяжність адекватна. Тембральна гама нейтральна, властива навушникам бренду. Мінуси – помічала приглушеність на середніх, ну й не вистачало різкості панча, хльосткої агресії. Думаю, за ці гроші можна підібрати щось технічніше, але тут ще має значення закритий форм-фактор, для багатьох це буде найважливіший козир новинки. Масштаб уявної сцени у неї, до речі, цілком прийнятний.
Але Focal Hadenys мені сподобалися сильніше. Хто б сумнівався, ага. Останні півроку я взагалі мало що слухаю, окрім відкритих повнорозмірів. В даному випадку – непогана інформативність, більше яскравості та насиченості в тембрах, приємна виразність, граційна повітряність панорами, відчувається розмах. Деталізація гарна, на складних багатоінструментальних записах навушники показали себе гідно.

Audeze

Чергова приємна зустріч з представником бренду, аудіофільські розмови та вручена мені для тестування гаряча новинка.
Audeze MM-100 мають планарні драйвери у новому дизайні, звукові котушки Ultra-Thin Uniforce, хвилеводи Fazor, неодимові магніти N50, легкий корпус з одностороннім підключенням кабелю. Заявлена ціна – $400. Почерк спокійний, чистий, з приємним щільним баском і дуже трепетними, ніжними, витонченими середніми та високими частотами. Новинка відмінно справлялася з акустичними жанрами, відчувалася така тендітна м'якість. Хоча сцена могла бути більшою, у цьому аспекті модель можна покритикувати.

Sennheiser

І, нарешті, знамениті німці. Оскільки попередні півгодини я провела, слухаючи старші Shangri-La у тихій кімнаті HiFiMAN, тут спочатку я стала в чергу за Sennheiser Orpheus HE-1. Рік тому в Мюнхені, до речі, у мене була точно така ж послідовність дій. І ось, витративши ще трохи часу у зручному кріслі з Orpheus, – повітряні, прозорі, ефемерні, прекрасні, як сон, – я знову згадала, що збиралася працювати.
Зенхи привезли на High End Show новинку – закриті повнорозмірні навушники HD 620S. Вони отримали динамічні драйвери 42 мм з надлегкими звуковими котушками, які повинні зберігати впізнаваний почерк відкритих моделей 600-ої серії. Посадка, як завжди, нарікань не викликає. Ціна доступна – $350. Імпеданс теж скромний для даної лінійки – всього 150 Ом.
 

Звучать Sennheiser HD 620S драйвово, ефектно, захопливо. Відзначу швидкість і прозорість, картина досить детальна та ясна. Сцена не ідеальна, але й не найплоскіша. ВЧ акцентовані, можна вловити легкий металевий відтінок, але мені слух він не різав. Середні частоти нейтральні, природні, приємні і збалансовані. Мідбас щільний та зібраний. А от саб занадто гуде, це мені не сподобалося. Але увесь інший спектр налаштований, на мою думку, вельми вдало – без провалів, без гулкості чи каламутного туману. Рекомендую звернути увагу.
На цьому наша подорож закінчується. Дякую, що були зі мною. Попереду ще багато якісної музики, багато цікавого звуку, багато оглядів, багато Мюнхенів. Бережіть себе. Усім Hi-Res.
 

Товари зі статті

Soundmag
Налаштування збережено